Гарантія на безкаркасні крісла 12 месяців з дня продажу

Шов крісла-мішка

Якщо протягом цього терміну у Вашого крісла-мішка проявляється будь-якої заводський дефект, ми здійснюємо безкоштовний гарантійний ремонт виробу;

  • Гарантійний термін продовжується на час, який зайняв ремонт виробу;
  • Транспортні витрати при передачі виробу на гарантійний ремонт несе клієнт;
  • Якщо гарантійний випадок настав протягом 14 днів з моменту покупки (тобто виявлено явний заводський брак), транспортні витрати сплачуємо ми.

Якщо Ви помітили дефект на кріслі-мішку, рекомендуємо відразу ж перестати його використовувати і передати виріб на ремонт.
Наприклад, якщо ви побачили, що на чохлі крісла почав розходитися шов, не має сенсу використовувати крісло далі, тому що дірка в чохлі стане ще більшою і з нього стане висипатися наповнювач.

Що робити, якщо Вам необхідно передати крісло-мішок на ремонт:

  • Зв'яжіться з нами по телефону, опишіть деталі дефекту;
  • Ми узгодимо з Вами порядок передачі виробу на ремонт і назад, орієнтовний термін ремонту;
  • Ви передаєте нам крісло, ми ремонтуємо його і повертаємо Вам.

Також, якщо це можливо, ми просимо надсилати нам не крісло, а лише пошкоджений чохол. Це значно дешевше і зручніше, ніж пересилати заповнене крісло і виключить ризик того, що в процесі транспортування крісло забрудниться або пошкодять ще дужче (з габаритними посилками це трапляється час від часу). Якщо у Вас крісло-груша з подвійним чохлом, Ви просто можете зняти зовнішній чохол, розстібнувши застібку. Якщо ж у Вас виріб без внутрішнього чохла, то перед відправкою Ви можете зсипати наповнювач з крісла в пакети.

Застібка і шви

Гарантія поширюється на чохол крісла і його елементи:

  • тканину чохла;
  • шви;
  • люверси;
  • застібки;
  • ручку для перенесення.

Гарантія не поширюється на:

  • наповнювач;
  • декоративні елементи, які замовляються окремо: логотипи або малюнки, нанесені на чохол, а так же декоративну кишеньку.

Ми залишаємо за собою право відмовити в безкоштовному гарантійному ремонті, якщо виріб використовувався не за призначенням, зберігався в неналежних умовах або був пошкоджений з вини клієнта.